Hopp til hovedinnholdet

Avvik og SMS-varsling

Renovasjon i Grenland benytter nå et program som skal gjøre det enklere å registrere avvik, og informere abonnentene dersom dunken ikke blir tømt som følge av et avvik.

En avfallsdunk som ikke tømmes grunnet store avvik.

Når renovatørene oppdager et avvik i avfallsdunken, gir de beskjed til Renovasjon i Grenland. Dersom avviket er stort nok til at dunken ikke tømmes, vil Renovasjon i Grenland sende en SMS til abonnenten, og informere om at dunken ikke er tømt, og hvorfor. Renovatørene kan også ta et bilde av dunken, for å dokumentere avviket. Typiske avvik er f.eks. en dunk der det er mye løst avfall, eller sekker i eller utenfor dunken.

 

Det er ikke mulig å besvare SMSen, men eventuelle spørsmål kan rettes til Renovasjon i Grenland sitt kundesenter på telefon 35 10 10 10 eller post@rig.no

 

Ved gjentatte avvik vil abonnent få et brev med varsel om ekstratømming. Vi tror og håper at dette systemet vil føre til bedre samarbeid mellom abonnent, renovatører og RiG, slik at ekstratømminger i større grad kan unngås.

 

Takk for at du sorterer! 

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPersonvern

Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her. Ikke vis denne meldingen igjen.